Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
В інтернет магазині Intromag можна повернути або обміняти товар протягом 14 днів після отримання товару. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється за умови: - Збереження товарного вигляду виробу та без слідів використання - Збереження оригінальної упаковки - Наявності документів, що підтверджують купівлю товару (транспортна накладна, чек). - Відправлення має бути здійснене від імені замовника. Повернення та обмін товарів неналежної якості (брак, не повна комплектація, невідповідність характеристикам) здійснюється за умови: - Наявності документів, що підтверджують купівлю товару (транспортна накладна, чек). - Товар має бути чистим, якщо був у використанні - Відправлення має бути здійснено від імені замовника Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно: - Зв'язатися з нами за телефоном +380 (67) 011-08-54, вказаним у розділі "Контакти" - Повідомити причини повернення або обміну - Надіслати нам товар "Новою поштою" за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Відділення Нової Пошти №8 Одержувач Морозова Анна Олександрівна тел. (068) 504-63-15 - Після відправлення товару повідомити номер товарно-транспортної накладної та номер картки для повернення коштів Після отримання товару належної якості та перевірки відповідності на комплектацію, пошкодження протягом 3-х робочих днів кошти будуть повернуті на банківську карту, вказану вами. Після отримання товару неналежної якості та перевірки причини повернення протягом 3-х робочих днів кошти будуть повернуті на банківську карту, вказану вами. Якщо ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану, товар відправляємо протягом 3 робочих днів. Оплата зворотної доставки товарів належної якості за домовленістю, неналежної якості - за рахунок продавця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.